05 Juli 2016

Mopar introduceert uniek anti-allergeen interieurfilter

Mopar, het aftersalesmerk van Fiat Chrysler Automobiles, heeft een uniek filter ontwikkeld dat gebruikmaakt van polyfenol om de hoeveelheid allergenen in de auto terug te dringen.

Mopar, het aftersalesmerk van FCA voor accessoires, services, customer care en originele onderdelen, introduceert een innovatief interieurfilter met anti-allergene eigenschappen. Het heeft een speciale behandeling ondergaan om naast pollen, stof en geuren ook allergenen te neutraliseren. Ideaal voor mensen met een allergie of hooikoorts.

Het innovatieve karakter van het filter schuilt in de aanwezigheid van een extra filterlaag die verzadigd is met polyfenol. Deze organische verbindingen komen voor in planten en hebben als bijzondere eigenschap dat ze allergenen kunnen inkapselen. Naast hun anti-allergene eigenschappen staan ze ook bekend om hun anti-oxidante en ontstekingsremmende werking. Dankzij de polyfenol houdt het mechanische filtratieproces tot 96% van de allergenen tegen en zorgt het voor een gezonder interieurklimaat door een verdere reductie van de toevoer van pollen, schadelijke gassen en fijnstof.

Het anti-allergene interieurfilter is nu beschikbaar voor de Alfa Romeo Giulietta en Mito, de Fiat Panda, Fiat Punto, de hele Fiat 500-familie (500, 500C, 500L en 500X), de Jeep Renegade en de Lancia Ypsilon. Het filter is al vanaf €47,- te koop via het officiële dealernet van Fiat Chrysler Automobiles.

Tot en met eind juli kunnen klanten profiteren van de volgende actie: Zomercheck op 15 vitale punten inclusief dit nieuwe interieurfilter voor €75,-.

-----------------------------------------EINDE BERICHT----------------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Nietta de Palo

Public Relations Officer