18 Januari 2017

Autobedrijf Udo is Beste Mopar dealer 2016

Autobedrijf Udo is verkozen tot 'Beste Mopar dealer 2016'. De prijs werd bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse dealerbijeenkomst georganiseerd door FCA Netherlands B.V.

De titel Beste Mopar dealer heeft Autobedrijf Udo in Hengelo te danken aan de zeer goede verkoopresultaten op gebied van aftersales. Bovendien scoort het bedrijf hoog op gebied van klanttevredenheid. Autobedrijf Udo is opgericht in 1979 en is sindsdien dealer van het merk Fiat. Naast Fiat vertegenwoordigt Autobedrijf Udo ook Abarth voor de regio Twente.

Algemeen Directeur, Eric Udo, die de onderscheiding in ontvangst nam, is erg trots op de gewonnen prijs: "Wij vinden het een eer zulke mooie merken te vertegenwoordigen. Daarbij hebben wij deze prijs als team behaald. Het is een knappe prestatie van al onze medewerkers. Deze prijs is de ultieme beloning voor onze inzet." Cristiana Alicata, Managing Director bij FCA Netherlands, vult aan: "Autobedrijf Udo weet op gebied van aftersales zeer goed te presteren en legt de lat weer hoger voor volgend jaar. Een verdiende winnaar!"

----------------------------------------EINDE BERICHT-------------------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Fotobijschrift: Van links naar rechts: Amelie Benard (MOPAR Service, Parts & Customer Care Manager FCA Netherlands), Eric Udo (Algemeen Directeur Autobedrijf Udo), Cristiana Alicata (Managing Director FCA Netherlands) en Berend Jan Hoekman (Manager Network Development FCA Netherlands).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mirco Rácz

Public Relations Manager